2009-10-02
23:41:06

Tränat för Niklas Jonsson

Kom precis hem igen från träningen. Det gick bra, fick mycket nytt att tänka på som aldrig har dykt upp förut. Måste definitivt börja träna för fler än Annika, vi har fastnat. Fick dessutom råd  om lite bra övningar jag aldrig haft en tanke på förut , Najsnajs. Ska tillbaka och träna för samma snubbe imorgon med, så blir en genomkörare för nakenhästen. Vi behöver verkligen det nu , med tanke på hur mycket man har tränat det senaste. Och sedan blir vissa förvånade över att jag väljer att åka iväg och träna istället för att starta lokaltävlingen på hemmaklubben. Kan inte påstå att jag känner mig alltför manad att starta där när man inte har tränat.

Tyvärr hände det väl några saker i anknytning till träningen som inte var alltför kul , men ändå inte förvånande.

Sammanfattningsvis kan man väl säga att jag gillade tränaren , han såg helheten hos ekipaget iställer för ryttarens ridning, och han tränade oss väldigt individuellt, så vi fick alla göra lite olika saker även om det var samma övningar .
Andra träningar har det hänt att alla ska göra samma övning, på ett sätt bara för att tränaren säger så . Det är inte alltid det är "rätt" sätt för ekipaget. Blablabla, I know.

Nej , nu ska jag mysa med K innan det är sovdags. Hoppas ni har en bra start på helgen , ska försöka slänga in något innan det är dags att sticka imorgon igen .


//M

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: