2010-02-17
20:59:46

Tre dagar häst




Konstigt, skrev ett inlägg i förrgår som inte vill dyka upp? jaja.

Pyret gick som en åsna i måndags, var käftig och jobbig och inte alls så fin som hon varit annars det senaste. Riktigt trist, men inte helt oväntat när hon hade stått i tre dagar...

Igår däremot, var vi iväg på lektion för Linda. Hon gick superbra, var så himla roligt att rida henne! Satte henne i en rätt djup form, och lekte dressyr. Hon var så lyhörd, och fokuserad, helt tvärtom mot hur hon var dagen innan.

Idag så red jag ut med L en sväng upp i skogen, Pyret var verkligen på rätt humör, taggad till max!




Var även förbi hästaffären en sväng, Pricken har fått så himla mycket skav nu så köpte på mig lite olika luddiga saker... Bild kommer, men inte idag.


// M





Postat av: Emma

du skulle ringt mig! :) du ska få mitt hem nr så att du alltid kan få tag på mig när du behöver panik hjälp! :) Puss

2010-02-18 | 17:06:15
URL: http://useyourlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: