2010-03-01
14:44:39

GHS, Hemlisar och framtidsplaner..

Oj va trött jag är efter den här helgen!

Har under fredag, lördag och söndag sprungit runt på mässan, kollat på hoppning och dressyr, hundshow och frihetsdressyr.. Spännande och underhållande alltihopa! =)
Har självklart köpt lite smågrejer, men när man har hästen stående granne med en hästaffär så kan man lika väl vänta tills man kommer hem igen! Har ju kommit in så mycket nyheter lagom tills mässan.

Har inte kunnat rida efter planeringen under helgen, longerade i fredags som jag hadde tänkt, och hon fick vila i lördags, men lilla prickigkorven hade passat på att tappa en sko tills igår.. Hon behöver ändå skos nu, men hovslagaren har ju varit rätt upptagen!

Tja, det var väl min helg i stora drag. Ska strax till stallet igen, fick precis ett samtal om att skon kommer vara på inom de närmaste timmarna. Om allt går vägen så blir det träning ikväll.


Kan dessutom avslöja en av de stora hemlisarna jag skrivit om tidigare;
Älskade K har flyttat  hit!
Så jäkla skönt att slippa allt pendlande , distansförhållande tar på krafterna..


Han är dessutom riktigt vass på att bygga hage...

Hmm.. En hemlis avslöjad, men faktum är att det har dykt upp en till.. Som jag inte heller vill avslöja försen allt är klappat och klart. Men kan avslöja att om jag tackar ja så kommer det bli en stooor förändring på hästfronten! Kommer verkligen vara givande för mig, med frågan är om det är den vägen jag vill gå... Finns positivt och negativt med allt.

Om den grejen går i lås, så kommer det förändra en del av de andra sakerna med.

Men vi får se hur det blir, men jag kommer definitivt få en jäkligt rolig vår!









// M



Postat av: Sofia

tack :D



åh detta låter ju riktigt spännande! :dD

2010-03-02 | 13:13:12
URL: http://kumpumaki.blogg.se/
Postat av: ebba

Åh vad roligt för er :D:D

2010-03-05 | 14:36:34
URL: http://brejjk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: