2010-02-19
13:05:20

Hot 'n cold

Åh så typiskt att tävlingen imorgon blev inställd. Jag som var så inställd på att åka.

Det hade varit riktigt roligt att få se hur Pyret hade gått, har hänt lite grejjer med henne nämligen..
Hon går superfint i allt markarbete nu. Minns inte när hon gick såhär bra senast.
Men däremot så stannade hon ett par gånger på träningen igår, och ena gången så kom vi inte fel alls utan hon bara nitade?..
Hon gjorde en annan rätt imponerande grej med, tränaren sa till mig att inte bara ha tryck i henne, utan dessutom galoppera henne mer framåt. Vilket slutade med att hon tog ett galoppsprång i en kombination där det skulle vara två. Lilla gummibollen ♥

Jag bllir såklart rädd att hon ska ha ont någonstans eller att något är fel, men M sa att isåfall hade hon inte gått så bra i övrigt, och fegat ur ännu mer.
Hon förklarade det som att jag kommer åt henne snäppet mer nu, och hårbollen har börjat testa mig.

Jag vet inte vad jag ska tro, men samtidigt... Hon går så fruktansvärt bra i övrigt!


Kände att jag behövde skriva av mig lite, vad tror ni om det hela?


// M


Postat av: Emma

det är nog som M säger:) Nu börjar du ställa mer krav på henne och då testar hon dig:p

2010-02-19 | 18:48:36
URL: http://useyourlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: