2010-02-16
13:45:42

Motivationshandikappad

Åh så mysigt det var att vakna upp imorse och se stora snöflingor långsamt dala ner.
Har gått och pysslat här hemma några timmar, men känns mest som att man bara påbörjar något innan man sätter igång nått annat. Typiskt mig.

Ikväll är det lektion för Linda igen, var längesen jag träffade henne nu. T skulle kanske med också, ska bli kul!

Får hoppas att Pyret går bättre än igår bara, var sur och släppte högersidan helt. Vilket gör att hon blir supertung i vänstern. Vilket vi hade jobbat jättemycket på och nästan fått bort? Man får väl aldrig bort något sånt, däremot förbättrar det antar jag. Jag skojar inte, hon går kalasfint att rida med bara en tygel.

Jaja, det är väl så det blir när hon fick stå i tre dagar. Tösen som skulle ridit henne backade i torsdags, så fick panikringa runt tills jag hittade någon som kunde rida. Som hörde av sig på fredagen och sa att hon blivit sjuk. Typiskt.




Nej usch så negativ jag är. Men känns verkligen som att den positiva lilla M som levde loppan i höstas har försvunnit helt, jag springer runt i en gråskala och bara väntar på bättre tider typ. Förhoppningsvis börjar trådarna redas ut snart, har ett jobb på gång, körkortet är inte långt borta och har nog kommit på vad jag skulle villja jobba med. Så när det känns alltför tungt så har jag ju det att se fram emot =)




// M







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: