2010-04-13
15:01:30

Gissa vem som har en ledig dag??



Är.Så.Trött.Att.Jag.Knappt.Kan.Stava.Mitt.Eget.Namn.


Men guuuud så kul vi har!  Solskenet gör inte saken sämre heller..
Vet faktiskt inte vad jag ska skriva, allt har tagit en sån totalvändning för mig att jag inte vet vilken ände jag ska börja i. Är det fortfarande någon som bryr sig? Har ju inte direkt några större skaror läsare kvar, vilket inte är så svårt att förstå med tanke på hur duktig jag är på att uppdatera.. Men jag prioriterar hellre vänner och familj när jag inte jobbar, tro det eller ej.
Ska vi se till att det blir ändring på det?
Att jag börjar uppdatera mer alltså, inte prioritera bort allt det andra!


Ha det fint i solskenet! // M



Postat av: Sofia

taaack :D



men det är väl bra att du har fullt upp med ditt liv? jag hade önskat lite mer fart i mitt :p

2010-05-06 | 23:43:00
URL: http://kumpumaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: