2009-11-12
20:15:17

Bränna ner huset, riskera livet eller ligga kvar i soffan? Svårt val.

Jag är sjukt sugen på bullar. Jag som aldrig väljer det som förstahandsval annars har såna sjuka crawings så att jag (nästan) seriöst funderar på att pallra mig ner till affären, själv i min ensamhet i det kolsvarta mörkret för att införskaffa dom akut och moffa i mig hela bunten innan jag kommer hem. För baka går inte, minns ni hur det gick sist jag försökte?

Nej, jag röstade precis ner mig själv. Men oj vilken bra dag det kommer att bli imorgon.

// M
Postat av: Moa L

Hej! Jag undrar varför du är sjukskriven? Förlåt om det är privat, då får du ursäkta. Jag var nämligen själv borta säkert 80% i högstadiet och en del i gymnasiet. Mail? Kramar

2009-11-12 | 21:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: