2010-01-09
12:54:24

Upside down

Är fortfarande hängig, men inte lika dålig som igår som tur är. Idag händer inte så mycket, J skulle ju ha ridit igår men fick ett sms sent på kvällen om att hon inte hade gjort det, så då hann ju och kunde ju inte jag heller. Så hon fick två vilodagar i rad. J ville hellre rida idag, så ska slå en signal och se hur det blir. Jag hade faktiskt varit väldigt tacksam om jag hade fått slippa stallet, mitt huvud känns som en stor vattenballong och halsen värker. fy !




// M


Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Tävling på bloggen. Vinn en ridhjälm!

SV: hon tävlade i ponnygaloppen.

2010-01-09 | 14:08:51
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Anonym

dåligt att du snor mina bilder.

2010-01-09 | 16:08:53
Postat av: Martina

Sv till Anonyma lillasystern ; Sry, lovar att du ska få cred fört!

2010-01-09 | 20:43:50
URL: http://martinaelize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: