2010-01-18
19:01:54

The Baseballs


Denna vecka lär det inte hända alltför mycket, har i alla fall inget planerat ännu.

Har lyckats slarva bort min mobil någonstans, och den är på ljudlös så hittar den inte =/
Knepigt värre.

Pyret fick vila idag, det förtjänar hon. Imorgon är det träning för Linda, första för  iår! Ska bli najs.

Om ni inte har hört  The Baseballs tycker jag ni ska knappa in deras namn på Spotify, jag och K har nästan lyssnat sönder deras kalasfräcka skiva sen vi hörde den första gången. Det säger väl en del, att man har lyssnat på den en månad i sträck och dom fortfarande är grymma? Jag som brukar tröttna så fort... De spelades även konstant på nyår, till vissas glädje och andras besvikelse.. Och till råga på allt så har min pappa just fått upp ögonen för dom och fastnat? Hur ska detta gå....

Coverbandet kommer från tyskland och detta är deras debutalbum; Strike!
Dom har bland annat gjort covers på Umbrella och några av Katy Perrys svängigaste låtar...





// M


Postat av: emma

skicka ett mejl till mig om vilken tid imorgon du ska träna! hade vart kul att komma och titta:D Puss!

2010-01-18 | 19:26:39
URL: http://liiifebyemma.blogspot.com
Postat av: aleeekz - tävling pågår

Hallå hallå :)

mår du bra?



har två tävlingar på bloggen, om du vill vara med :).

<3

2010-01-19 | 14:49:59
URL: http://voffsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: