2010-01-31
19:46:43

StallSöndag

Ojoj va Pricken var uppjagad idag. Hon har nog insett att det inte var en träning vi skulle iväg på, hehe. Hon har fått hagen brevid en hingst, så kompisar har hon allt skaffat. Men det var inte lika roligt när jag skulle ta in henne, och hon fick stå ensam. Hon behöver få landa lite i allt detta nya, så lär hon ju bli vanliga, coola Pyret.

Gissa vad jag har gjort idag som jag inte gjort på evigheter? Har ju stått på varmhyra tidigare, så jag har aldrig behövt mocka själv, riktigt lyxigt har det varit. Det kommer jag ju få börja med nu, och jag har (redan!) kommit fram till att min häst är en gris. Allt låg utspritt över hela boxen. Får hoppas att det inte kommer fortsätta  vara så när hon kommit till ro i det nya hemmet. Fast helt förvånad var jag inte heller, på förra stället hade hon perioder då hon grävde över och gömde bajset mot ena väggen... Lilla kissekotten.


Kass bild, men gillar den konstigt nog..

 

// M

 

 

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: