2010-01-13
17:42:24

Spännande och otroligt rolig onsdag!


Äntligen funkar internet igen! Det  ville inte funka innan jag stack imorse.

Har varit iväg och träffat Emma, en gammal vän som jag inte träffat på ett par år. Vi har ridit hela dagen känns det som, hehe. Följde med till stallet där hon har sin sköthäst och red en arab, och sen följde hon med och hälsade på Pyret. Vi träffades på den lilla ridskolan och red tillsammans förr, så det var riktigt roligt att ses igen! Kan lova att vi har tjattrat konstant hela dagen, men som sagt, vi har ett par år att ta igen...

Hennes sköthäst var nog det stoigaste stoet jag träffat, jag som tyckte Pyret har humör! Inte jämfört med den damen när hon brunstar kan jag meddela.
Hade dessutom med kameran, nu när det var någon som kanske kunde ta någon bild, men tro fan inte batteriet dör då. Freakin perfect.

Nej, nu tänkte jag ta en varm dusch om vi har tillräckligt vatten hemma, sist jag försökte var det så dåligt tryck att vattnet knappt föll neråt. Tjing!

// M





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: