2010-01-06
15:35:10

Så var det dags igen

Snart dags att ge sig ut i kylan. Kan inte påstå att jag är så jättefrestad faktiskt. Pyret kommer inte att göra något hårt arbete idag, tycker det är för kallt för det. Funderar på om hon behöver något mer täcke, som det är nu har hon ett ylletäcke och ett tjockt från jacson, med krage. hon har ju faktiskt egen päls med, även om hon har blivit klippt så har det kommit tillbaka ett par cm.

Hur täckar ni era när det är runt -10?


// M


Postat av: Elin Berg

sv: du hade kommenterat Linda Bloms blogg. :)

17 januari!

2010-01-06 | 15:59:26
URL: http://eeelinberg.blogg.se/
Postat av: Ina Jacobsen

sv: Eftersom jag inte trivs med stora hästar så tycker ja ju att de är så mycket roligare med små :) De livar upp tillvaron lite på något vis ;)



Jag täcker bara en av mina hästar och det är för att hon ej satt lika mycket päls som de andra två (som är som isbjörnan så de klarar kylan utan täcken). På Indi har jag faktiskt bara ett regntäcke med fleecefoder som mest ska hjälpa mot den skånska blåsten ;)



ha de gott

2010-01-06 | 18:09:19
URL: http://inajacobsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: