2010-01-03
18:52:40

Mitt internet bråkar.. Men min häst går bra!

Jäkla internet till att pajja. Ibland så vägrar det att funka här hemma, och så kommer det tillbaka efter några timmar. Skumt. Det är i alla fall därför det varit lite svårt att uppdatera idag.

Har varit hos Pyret, red inne i manegen idag eftersom det börjar bli för halt där jag har ridit i snön innan. Hon gick som en klocka, hade visserligen gramanen på men använde den knappt alls. Jobbade mycket med utåtställning på volter och tempoväxlingar för att hon skulle vakna till och inte fallla ut med bogarna, och jisses vilka resultat det gav.

Har ju haft lite problem med att hon blir för stark i vänstern, hänger och bara spjärnar emot. Det har berott på att hon skjuter ut högerbogen har jag kommit fram till nu och det märks redan skillnad när jag har varit konsekvent med att det är slut på det. I slutet av passet gick hon i en superstadig form, och flöt på riktigt bra. Åh, det är såna här dagar som gör allt slit och förfrysta fötter så värt det!








Nu är väl planen att putsa läder tills  K kommer hem från garaget, då hade vi tänkt parkera i soffan.. Mysigt!







Bild från igår.




// M




Postat av: TripleSex - Sex som det ska vara!

Vilken sötnos!

2010-01-03 | 19:04:42
URL: http://triplesex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: