2010-01-05
12:38:10

Min duktiga prick

Usch, så trött jag är. Var supertrött igår med, men det har ju sina förklaringar. Nu strax är det stallet som gäller, får hålla tummarna för att Pyret går lika bra som hon har gjort dom två senaste dagarna. Igår så travade jag bara i ca 45 min, var inte särskilt taggad. Hon gick inte lika bra som hon gjorde i förrgår, men då red jag ju dessutom med graman. Om man tänker på vilka problem vi har haft innan så var hon jätteduktig.

Något jag är förvånad över är hur lyhörd hon har blivit, om man tänker tillbaka hur hon har varit innan. då hade det aldrig gått att rida med ridtäcke och vanliga kängor utan att hon hade ignorerat mig, men nu lyssnar hon jättefint. Fast jag antar att kylan gör sitt med! Får hoppas det håller i sig.


// M




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: