2010-01-11
19:10:10

Lömska Pyret


Då har man varit istallet en sväng med. Tog in alla hästar och gav dom middag, så ger Linda kvällsmat när dom kommer hem sen.
Pyret var ojämn när vi tog in henne, och jag troodde såklart att hon hade sträckt sig igår som jag var rädd för. Så tog och longerade henne en stund men då visade hon inget alls! Antagligen hade hon stått stilla länge i hagen, och då blir hon lätt lite stel i ett bakben.

Har även varit hos läkaren, vilken jäkla läkare sätter en tid vid halv 6 på kvällen? Har aldrig varit med om det innan, så jag tycker det är lite skumt.. Men vad vet jag, jag är ju bara en av dom vanliga dödliga.
Ikväll händer inte så mycket, funderar på att starta igång tv-spelet jag och K spela så tummarna blödde i helgen. Låter som en plan. 

Hur har eran måndag varit?


// M

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: