2010-01-07
17:48:36

K's Dog at My Dog

Vilken rolig dag det har varit! Fast den började inte så bra... Vi försov oss en timme, och hade inget vatten i huset. Något hade frusit sönder. Men när vi väl kom in till svenska mässan höjdes humöret direkt som tur var. K's mamma hade ju sin hund med sig som blev utställd, tjejen som ställde ut honom hade med sig tre hundar till, och och det gick väldigt bra för dom! Så dom fick med sig ett gäng fina rosetter. Vi gick omkring på mässan en hel del med, fick med mig lite varma kläder till stallet. Hittar man fleecetröjor för hundra kr så kliar det i fingrarna på mig, det kan jag inte förneka.

Kvällen kommer spenderas på restaurang med föräldrar. Kommer bli naajs. Måste bara få upp lite värme först! Bilder kommer imorgon eller ikväll efter vi kommit hem, tjoho!


// M


Postat av: Louise

Albion har jag inte hittat någonstans i närheten här, men ska leta reda på det! :)

2010-01-07 | 22:47:18
URL: http://reitsport.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Tävling på bloggen. Vinn en ridhjälm!

vad är svenska mässan?

2010-01-08 | 17:02:57
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: