2010-01-20
12:26:09

Klagomål i mängder


Ska strax sticka till stallet. Dricka upp mitt kaffe och fixa lite bara.
Vet inte vad som hände i natt, men var nästan tröttare när jag vaknade än när jag la mig. Har väl haft mardrömsmaraton. Så länge jag inte minns drömmen, så visst.

Usch, ont i munnen har man med. Ligger och pressar tills huvudet håller på att gå i bitar ibland.
Nej, nu sa jag sluta klaga och sätta igång här hemma. Tjing!

// M



Postat av: Sofia

okej då håller vi tummarna att det går bra där :)

ja det ska bli så kul. Längtar till debuten haha. Min mamma är väl inte lika entuastisk, tycker det börjar bli lite högt :p

2010-01-20 | 13:27:24
URL: http://kumpumaki.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: Super att du gillar det! Otroligt kul att ha ett sammarbete med Moa också, tror de kommer bli kanon trevlig läsning framöver :)



ha de gott

Kram Ina

2010-01-20 | 20:26:36
Postat av: Sofia

de har inga stålnerver med andra ord :p

2010-01-20 | 22:09:06
URL: http://kumpumaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: