2010-01-16
15:53:51

Helgens träningar

Då var helgens träningar över. Överlag så är jag inte särskilt nöjd med min ridning, även om den var väldigt mycket bättre idag än igår. Niklas påpekade att jag behöver höja min hand, och inte vara för passiv. Inte köra på i vanliga gamla hjulspår utan stanna upp och tänka igenom övningarna med. Definitivt värt den långa resan! Ja, som sagt, det gick bra idag med inte toppen igår. Då var både jag lite passiv och Pyret väldigt loj, Men hästar är ju individer precis som oss människor, dom kan ha dåliga dagar dom med.

Eller en fis på tvären.

Tjing! // M
Postat av: emma

nästa gång du har träning så får jag följa med och filma! :D

2010-01-16 | 20:18:49
URL: http://liiifebyemma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: