2010-01-06
20:17:29

gnagarbesök

Satan i gatan så jävla illkallt det är ute! Pyret gick som en klocka och var jätteduktig, men det var inte så roligt att ta in två ystra, självmordsbenägna unghingstar som gärna ville prova lyckan på isen. Tokstollar. Tog kedjagrimmskaft på båda för säkerhetsskull, och den ena slängde runt med huvudet så jag lyckades få ett spänne rakt över knogen. Aj. Vackert dekorerat börjar det bli nu kan jag lova.


Jag satt och väntade på att pricken skulle få äta lite innan jag började med henne, när jag ser en liten skugga i ögonvrån brevid mig på bänken. Den lilla musen upptäckte inte att jag var där försen jag vred på huvudet för att se vad det var som rörde sig. Var även ett par lite råttor som sprang in och ut, usch! Tur att de är såpass skygga, men ändå...




// M


Postat av: Elin Berg

sv: jag blir femton år :)

2010-01-06 | 20:39:52
URL: http://eeelinberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: