2010-01-21
11:44:41

Det är inte utan anledning det kallas " Produktiva Torsdagen"


Åh så skönt det var att komma iväg och rida på morgonen. Även om det ofta blir runt förmiddag/ lunch så är det inte så vanligt jag är i stallet så tidigt som jag var idag. Satsar på att vända tillbaka dygnet igen, så var där strax efter åtta. Det är så himla mycket trevligare att rida på tidigt på dagen! Det är väl en åsikt som sitter i sen jag praktiserade i ett stall en termin och det var den dagliga rutinen.

Pyret gick bra, red med hacket. Jobbade en del över upphöjda travbommar och hon kämpade på fint!
Jag är så dålig på att använda bommar, så har tänkt rida mer cavalettis och liknande nu. Behöver alltid jobba mer på att taxera dessutom, det sitter inte helt i ryggmärgen än (även om det är bättre nu.) så mer bommar får det bli!


Demonögon är snyggt! (Och jag är för lat för att fixa't..)


Hade sån otur att bussen precis körde förbi när jag började gå mot hållplatsen, så fick vänta en halvtimme på nästa... Morr!
Ska hoppa i dusch och laga till en smarrig lunch, sen kommer Rebecca hit. Ska se om jag kanske inte hinner ut och ta lite kort dessutom..


// M

Postat av: Bellezza

Jag älskar din blogg det är så bra :)

Kom gärna in och kolla min

Kram

2010-01-22 | 10:55:54
URL: http://bellezzaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: