2010-01-12
18:49:30

Dagens Prick.


Jisses vad det har flutit på idag. Fick tag i personen jag försökte ringa till slut, hann med bussen till stallet och pyret  gick som en klocka. Red på hackamore, men hade kedja under istället för rem eftersom jag tycker hon haft lite dålig respekt för den och velat lägga sig lite för mycket i handen på mig när det blir kämpigt. Fick rådet att använda mer ben, men då ångade hon bara på ännu mer och blev ännu tyngre, hon respekterade inte riktigt trycket från den helt enkelt. Så provade kedja, som var lite, lite för starkt egentligen. Men får fortsätta och se hur det går, hon var ju superkänslig för remmen med i början så antar att hon bara behöver få se att det inte är något farligt. 
Tränade mycket övergångar, tempoväxlingar och på att få in bogen. Bogen kämpar vi ju med varje pass, och det märks verkligen skillnad nu! Duktiga lilla prick.



Vi har kommit överrens om det här med acessoarer. Jag har smycken, hon har fläckar.


// M


Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Tävlingar på bloggen!

snygg!

2010-01-13 | 20:02:20
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: