2010-02-02
23:09:33

Träningen blev inställd...


Blev ingen träning ikväll. Det gick inte att lösa hur vi skulle komma dit. Red i hemmamanegen istället, och jisses så fint Pyret gick! Visst, lite tjafs och slå sig ur form i uppvärmningen, men efter en stund tassade hon på jättebra. Gjorde en del ökningar, för att få fram henne för skänkel. Gjorde mest så att jag ökade på långsidorna, och kortade upp och gjorde en volt på kortsidorna. Efter ett tag blev volterna mindre och jag kortade ihop henne mer. Men hon lyssnade jättefint. Varierade lite så jag vissa gånger gjorde allt i gallopp, andra gånger saktade av och gjorde volten i trav, gjorde travökningar och gjorde volten i gallopp... Finns massa varianter. Efter en stund gick hon superstadigt, och var väldigt lyhörd. Fina pricken!



Ska ta och skölja av min ansiktsmask nu, och krypa i säng. Har en lång dag framför mig imorgon!




// M




Postat av: Daniel

Tjusigt! :)

2010-02-09 | 13:32:37
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

HIhih :D ♥

2010-02-13 | 17:52:09
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: