2010-02-12
13:59:10

Spelning ikväll!


Sitter på bussen, på väg till LKPG. Hade mitt vanliga flyt och hamnade på skitbussen som är trasig. Fast den här gången funkade eluttagen på ena sidan bussen, men självklart så hade jag redan satt mig på den andra. Varken kaffemaskinen eller internet funkar heller, allt känns som vanligt med andra ord.
Har som tur är dongeln med mig, och ett gäng hästtidningar att bläddra i när lappen dör.


Ikväll händer det grejjer gott folk, inte nog med att jag för typ första gången i år visar mig bland folk utan hästkläder, jag ska till och med ut på linköping city. Fick biljetter till Thåström som spelar där ikväll, kommer nog bli trevligt. Recension kommer om ni ber snällt!

Har lite lösa planer för resten av helgen med, men får se hur det blir... Verkar som god mat med fina stockholmsvänner och lite mys, kanske bio till och med.

// M



Postat av: Sofia

okej :) det blir inte förrän billdal för oss i mars. lidköping är så bajslångt bort :p



låter som en ritkigt bra helg!

2010-02-12 | 20:33:27
URL: http://kumpumaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: