2010-02-03
09:49:54

Onsdag

Godmorgon på er! Sitter här och äter frukost, har sovit jättedåligt tyvärr.

Flingorna dalar sakta ner ute än, tar det aldrig slut!? Hmm, tänkte smita iväg till läkaren i snön, och möjligen till farmor en snabbsväng innan jag sticker upp till stallet. Väl där så ska jag mocka och kanske rida en annan häst... Och så är det hoppträning ikväll! Så vi får se när vi hörs senare. Hoppas ni får en fin dag =)


// M



Postat av: Emma

Har inte haft bilen på hela veckan:( Nu när det har vart sånt snö kaos så har pappa haft jouren... så jag hoppas verkligen att jag kan ta mig till stallen nästa vecka! :)

2010-02-03 | 15:10:54
URL: http://liiifebyemma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: