2010-02-02
16:07:59

Funderingar


Hej på er.
Det har satt igång att snöa idag igen, jag kan faktiskt inte låta bli att tycka det är supermysigt. Håller mina tummar för att det ska vara jättefint väder snart, hyfsat vindstilla och solsken, men fortfarande någon minusgrad så att snön ligger där den är. Då ska jag passa på att sticka ut och utforska i trakterna runt stallet. Får förhoppningsvis med mig lite sällskap med.


Dagens problem är i övrigt hur jag ska komma till träningen ikväll, min kära far har personalmöte på jobbet. Han föreslog att han kunde köra mig dit vid fem, men träningen börjar kvart i sju.. Tandgnissel.
Måste ändå till stallet  så fort som möjligt, det finns ingen belysning vid uteboxen Pricken står i, så måste mocka innan det är helt mörkt. På med varma kläder och förbereda mig på att vara ute några timmar, med andra ord.


Vad gör ni idag?

// M




Postat av: Sara - Gotlandsryttaren

Fin blogg :)

2010-02-02 | 17:51:41
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/
Postat av: Louise

Haha, allt är för tjockt på sommaren. ;)

2010-02-02 | 20:37:21
URL: http://reitsport.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: