2009-09-28
21:35:35

wow?!!

Satt och kollade runt lite , har allmänt tråkigt och har mensvärk , som vanligt. Känns som att det bara bränner i magen.

Och gör dagens fynd. Nej, veckans fynd. Ja , slår fanimej till med veckans fynd. Minns inte vilken sida jag hittade länken på , men på denna sidan har jag suttit en stund, och fått fram en del av Pyrets släkt! Eller "en del".. Har för tusan hittat släkt hela vägen tillbaka till 1600-talet, tack vare att fullbloden stambokfördes. Lite fräckt, att man kan kolla målningar på släktningarna istället för kort, när släktet går så långt bak.

Ni kan tacka mig senare.

P

Min lilla, lilla fullblods/knabstrups brevid Marias stora bjässe !


//M




UPDATE; Jaja , jag hade visst fel och blev helt till mig över en sida som inte stämde. Tyckte väl det var för bra för att vara sant.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: