2009-09-20
11:32:10

What a night ..

Mornin´! Gårdaggskvällen spenderades på kinan här i LKPG , det vart najs. Tidagare på dagen hade K´s far och bror varit på någon militärauktion , så vi fick vackert sätta oss i lastbilen för att hjälpa till och hämta hem fynden. Vilket resulterade i att vi fick åka precis när vi hade bestämt oss för att sticka och käka ... Behöver jag tillägga att vi var vrålhungriga eftersom det tog tre timmar innan det var klart? Både jag och min kärlek blir jättekinkiga när vi får lågt blodsocker , men jag lyckades hålla humöret hyfsat ändå. (läs: Satt och skrattade när K var jättearg och fräste åt allt.) Men tog som tur var igen det sen, eftersom jag blev smått vansinnig när jag blev för trött sen .

Idag hade vi tänkt att återgå till plan1 och dra till Finspång. Var ju lite dte jag kom hit för , att få se lägenheten och hjälpa till att flytta, men blev ju aldrig så ... Runt 5 någongång är det dags to hit the road , känner mig inte allför peppad. Att åka hit upp är semester för mig , bara slappa runt med K och inte ha några större planer oftast. Inte behöva planera in ridningen , inte ha några av dom vanliga rutinerna här. Och då känns det kanske inte så frestande att åka hem till skola , tjat och regn.

Det har inte regnat en enda gång jag har varit här , medans det gör det titt som tätt där hemma . Är det så konstigt att jag förknippar detta paradis för soffpotatisar med solsken?

Smell you later!

// M
Postat av: IA

SV: Ja det var skönt :)

2009-09-20 | 14:57:38
URL: http://missia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: