2009-09-30
12:43:04

Tjoflöjt

Nej , jag sov inte enda tills nu.  Vaknade för några timmar sedan. Har dragit på mig något som går i skolan nu , kroppen värker och huvudet spränger. Har det ju gjort i några dagar nu , men stannar hemma idag. börjar få tillbaka lite driv igen, vill göra saker, vill att något ska hända. Är inte så jävla passiv som jag varit det senaste. Bara för att ha något att göra så trycker jagi mig mat, fast jag inte har någon aptit när jag är sjuk . Vill att den senaste träningen med hästen ska göra underverk , vill att allt ska vara bra och att man ska kunna känna lite frid och ro. För även om allt är bra så är jag rastlös, det kryper i fingrarna. Har väl en rastlös konstnärssjäl som längtar ut. Som har dåligt inflytande och tvingar mig att ta långa sovmorgnar , som tvingar mig att sitta och kladda och teckna istället för att anteckna på lektionerna. Som tvingar mig att underhålla folk, ha glimten i ögat och slänga ur mig kvicka kommentarer. Som tvingar mig att sätta mig ner med papper och penna och sätta ett ord efter ett annat, och låter mig inte sluta försen rastlösheten fastnat på papperet.

Fast just nu tvingar den rastlösa konstnärssjälen mig att titta på How I Met Your Mother. Najsnajs.

Jag har ont i halsen , det är synd om mig.

ska ta och hoppa in i duschen , försöka snygga till mig... Ifall man mot alla odds kommer iväg på något idag!

Stickan



//M

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: