2009-09-01
16:47:00

Teater på teckenspråk

Var det meningen att sista lektionen skulle bestå av. Synd att man hade en så dundrande huvudvärk , hade säkert kunna vara intressant att se. På nått vis.
Vi har ju en tecken-tolk linje på skolan , den enda linjen man går i mer än ett år. Kanske vore nått att satsa på ?
Har ju annars börjat fundera så smått på vad man vill syssla med senare, när man blir "stor" .
Någonting som slutar på -olog eller -onom lutar det nog åt , men kommer hinna ångra mig några gånger till , om jag känner mig själv rätt!

Och den där blåsan jag nämnde häromdagen , på läppen, har växt ännu mer !
Snyggt med fylliga läppar, men ser helt sjukt ut när det bara är halva underläppen som är maffig som tusan! haha !knasläpp(klicka för att förstora )


Ja , som ni ser så har jag inte fått tag i en sladd för mobilen. men har fattat hur min webbcam funkar , så ni får nöja er med dom bilderna ! Så tänkte även visa den där väskan jag tjatat om som tusan.. :




med nitar



// M

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: