2009-09-24
21:57:36

Stupid mohican

Känner mig för övrigt småfebrig.. Efter träningen k'nde jag bara hur ryggen började värka mer och mer, och sen kom huvudvärken , hostan , snuvan och febern.. Sa till Maria att jag började känna mig febrig redan under passet , men efter jag ätit kom det ordentligt..
Fan , vi som har redovisning i skolan imorgon! Blir till att stanna hemma, är det en grisförkylning är det ingen mening med att smitta andra.

Suttit och pratat i tele med K ett par timmar nu. Saknar honom så det gör ont . Någon som har tips om hur man gör ett distansförhållande lättare?? Ska bli en toppenhelg i alla fall , det kom vi fram till . Imorgon hade vi tänkt smita iväg och fira hans vän som fyller år, om jag känner mig i form. Lördagen spenderas på hästryggen, han fick ju en ridtur i födelsedagspresent! Tro det eller ej , men han önskade sig faktiskt det själv. Han påstår att han vill intressera sig för mina intressen , så han förstår vad som drar mig dit . Klingar fint i mina öron. Kvällen hade vi tänkt spendera framför den här filmen . I 3D, eftersom vi är så coola. Och eftersom man bara lär kunna hyra den vanliga versionen. Va fan , klart man ska passa på att se 3D när man väl för en gångs skull går på bio, allt annat kan man se hemma sen.

Söndagen planeras  inte alls än. Mys och kel antar (läs:hoppas) jag!

Känner mig konstigt tom. Men antar än att det är bättre än att ha massa dåliga känningar. Eller är det bara lugnet i stormens öga? ...

//M

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: