2009-09-06
13:46:09

Sovmorgon

Jag och K tog en riktigt lång sovmorgon idag, segade oss upp vid tolvtiden..
Skönt att kunna njuta av helgen !


Gårdagens ridpass:
Bestod bara av roliga saker , vi stack iväg och klättrade !
Har den lyxen att klätterbacken ligger precis brevid en äldre paddock som inte används längre. Ute i skogen praktiskt taget, så brukar lägga upp dom passen att jag klättrar , rider där nere en stund , klättrar igen ..
Tar ju 20 minuter att rida dit , men det är det värt.
Hade gramanen på igår med , hon kan tycka det är lite väl roligt att komma dit ibland.
Klätterbacken är rätt lång , och vädret var  så varmt och soligt så jag plockade av alla regnkläder när jag red.
Snacka om misstag. halvvägs upp för backen började det störtregna , tack för den!
Och Pyret som alltid hatat regn verkade inte ha så mycket emot det för en gångs skull .


I vilket fall , dagens planer går ut på att greja med Ks bil , laga mat för familjen och antagligen se någon film . Terese har snott hästen idag =)

Hoppas ni får en bra dag! // M

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: