2009-09-10
16:12:55

Skitgumma!

Heter kortspelet jag och Louise vägrar sluta spela på rasterna. Hur mysigt som helst att sitta ute i solen och njuta av värmen. Vi kollade även på en film idag i skolan , som vi disskuterade senare på engelskan. Fett segt när man sett filmen tre gånger redan.. Som tur var ringde läkaren så satt och tjöta med henne istället! Är super trött idag , var  så trött igår att jag sovit superdjupt i natt. Vilket gör att jag känner hur mycket sömn jag missat senaste tiden .

Funderar på att sticka och klättra idag , eller rida en sväng barbacka ..  Inte bestämt mig , beror på hur sen jag blir. Och det beror på hur trött jag blir. Känns som att jag bara svamlar på , stå ut med mig, snälla rara.

Linda ville att jag ska med till kungsbacka på lördag och hjälpa till med hingstarna. En av dom blir lite väl orolig när han itne har ngon att bråka med i transporten.. För några veckor sedan hoppade han över bommen ute på en tävling , och när Linda rusar till transporten så stod han så lugnt och fint med frambenen över bommen, och åt! Så det blir väl planen , och ut med K och hans vänner sen. Ska bli roligt , längesedan jag var ute och busade.

Oh herre gud så godissugen jag är , massor och mängder! Någon som har lite saltlakrits och något riktigt surt att dela med sig av ?.. Blir nog till att svänga in i affären på vägen från stallet...



// M
Postat av: IA

Vart ska ni ut? :) Hade också velat festa lite, hehe.

2009-09-10 | 19:17:12
URL: http://missia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: