2009-09-07
22:14:07

Rak vänster

Så kan man nog sammanfatta den lilla prickiga hårbollen idag.
Stenhård i vänstern , vägrade böja sig alls , stretade bara emot och försökte böja över i höger istället.
Men gissa vem som vägrade ta upp fajten utan bara lugnt och fint harvade igenom allt tills hon var som en liten gummisnodd ? Båda sidorna var hur mjuka som helst, och hon både ökade och gjorde superfina uppsamlingar. Och herremingud- jag tror till och med att jag red riktigt bra.
Tog några språng med , och jag höll ju på att ramla av sadeln. Jag kom rätt på det hela tiden , jag som aldrig i helvete kommer lära mig taxera gjorde just det. Och inte bara en gång , utan flera . I rad.


Nu är det bäst att någon kommer och tar ner mig på jorden igen.
Kommer snubbla snart annars- lätt hänt när man har huvudet bland molnen.

// M

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: