2009-09-04
18:12:21

Psykiskt sjuk korean

Handlade filmen jag och Maria såg om .
Synd att ingen av oss fattade koreanska , då kanske man fattat mer av filmen . För som det var nu förstod vi definitivt för lite för att uppskatta den . Och ja , det var ändå med svensk undertext.

Annars då , Terese rider idag , K kommer hit om några timmar och jag funderar på att dra en snabbis till Nina.

Dom ringde från jobbet förut och undrade om jag ville jobba helgen ,  sa att det gjorde jag gärna.
Synd att jag kom på efteråt att jag har annat som står på schemat , men dom ringde sen och sa att det hade löst sig .. Känns ändå bra att jag kunde säga ja och ställt upp om det behövs , även om det inte blev av denna gång. Större chans att dom ringer nästa gång med då.

Har bakats muffins här hemma idag med , dom blev kanongoda.
Jag och Maria är kungar när det kommer till muffinsbaket !

// M
Postat av: IA

Ja det är vi! Borde starta ett muffinscafé ;)

2009-09-04 | 18:33:00
URL: http://missia.blogg.se/
Postat av: IA

SV: Det låter som en bra idé =)

2009-09-04 | 22:23:52
URL: http://missia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: