2009-09-17
14:49:10

Pang, boom , krasch!

Jag tror precis jag självdog. Lite,litegrann bara. Är så trött så jag snart somnar , och ett känt faktum är att jag kan absolut aldrig sova på dagen. Inser ni hur trött jag måste vara då?? Fortfarande ingen lösning på the problems , mer än att knalla iväg till Maria och kolla på film nu , och rida sen ikväll. Det är ju inga problem , men har riktigt ont i magen över hur man ska lösa det imorgon. Har ont i vilket fall, (Gissa varför?...) men vet knappt vart jag ska ta vägen . Kommer jag inte in till stan imorgon går det åt pipsvängen. Kom precis fram till att det antagligen är därför jag är så trött, stressar ju upp mig och spänner mig. Dags att skaffa en egen kategori för endast klagomål? Röstning genom handuppräckning..

Haha , har en aning om varför man hade hyfsat lätt för att gå upp imorse fast man knappt sovit, jag hade ju så konstiga drömmar. Alla som inte är medlemmar i intresseklubben borde antagligen sluta läsa nu!
Drömde att allt krockade , jag stod och väntade på bussen med mina tränare (?) och man hörde tåget krascha , sen krockade en traktor så vagnen lossnade och åkte rakt emot oss , och så fortsatte det.
Jag har en tendens att stanna kvar i känslan man hade i drömmen , hade jag en riktigt feel good dröm brukar jag springa runt och flina jättefånigt resten av dagen. Bara så alla vet ! *Ironiskylten...*

// M

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: