2009-09-06
01:25:23

Nödinge och Edet

Har Sessan och Prinsen hunnit besöka ikväll . Mycket givande , Det ena resulterade i kläder (halv tio på kvällen- låt oss inte gå in närmare på det) och det andra i trevligt sällskap och två underhållande filmer.
För sagan om ringen-nördarna kan jag meddela att det kommit ut en film som spann vidare på några lösa trådar från föregående filmer. Eller snarare , den var inspirerad av dom och innehöll några av karaktärerna. Sen minns jag dom första tre för dåligt för att vara säker på vad den spann vidare på.
Snurrigt värre- jag är bombtrött.
I vilket fall , den var helt gjord av några fans.
Och ja, den innehöll det vindlande landskapet och var faktiskt rätt bra gjord.
Men thats it- den var bara 40 minuter lång vilket gjorde att man hade tryckt ihop handlingen för mycket. Och orcherna  hade blivit fruktansvärt söta istället för läskiga.

Babbelbabbelbabbel, jag vet.
Det är därför jag säger god natt nu , tänker slänga upp ett inlägg om dagens ridning imorgon , den är värd att nämnas!

// En supertrött M
Postat av: IA

Blev det ingen bio igår?

Vi ska antagligen kolla på Inglorious Basterds ikväll :P

2009-09-06 | 08:40:16
URL: http://missia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: