2009-09-11
12:18:53

Nobody loves me like I do

God morgon gott folk , idag är man inte nådigt trött.. Har dessutom ont i både hals och huvud , och måste slänga mig på cykeln och handla. Känner mig inte alltför peppad, men snuset är redan slut , hur det nu har kunnat hända ?
Magen gör inte ont idag , jippiee!

Funderar på att måla om naglarna med , biter ju gärna på dom egentligen , men brukar kunna låta dom vara när dom är målade! Städa är verkligen något som behövs med.. Fy tusan , massor jag behöver göra , inget jag känner att jag orkar göra.. Typiskt att man ska bli sjuk när man har lite att göra nu i helgen! Nej då känns det mer frestande att krypa ihop under täcket och kolla på en film !

Ska till stallet med  , får bli till att sticka och klättra i detta soliga väder.
Men det får bli lite senare, när  man piggnat till och förhoppningsvis slipper huvudvärken.
Någon mer än jag som i princip alltid har huvudvärk på morgonen ? Oftast släpper det efter några timmar , men inte alltid. Antar att det är abstinens, tvi! Brukar ju släppa efter snus och ett par koppar kaffe. Tyvärr så kan jag inte springa ner och koka något nu , har besök där nere.. Hemligt besök!

Sen så kommer ju K hem ikväll , lovely! Ska bli roligt i helgen , har lite mer att göra än bara gå ut på lördag =)

Hoppas ni får en toppendag!

//M

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: