2009-09-21
22:50:11

No Shit? ...

Joho , shoppinghataren var och shoppade. Slösade alldeles för mycket pengar som jag egentligen inte har men tro mig- det kändes bra. Tycker apselut att jag har förtjänat det . Louise köpte också finfina grejjor, men har inga bilder.
Tänk på att jag i princip aldrig handlar något, hur stolt tror ni inte jag är efter en sån här dag?
gråa

Jeans , Vero Moda 199:-


Skallar

Saints&Mortals, köpt på carlings 499:-


Snygg som tusan

Red Label, köpt på Carlings. 399:-



HM

Kjol med tillhörande skärp, HM . 249:-



krams

Torrschampoo, 200:-
Kajal, 89 :-


Ridningen gick också bra , fick rida igenom henne lite efter helgen.

Nu är jag bombtrött, dagens sanning kommer imorgon istället .

//M

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: