2009-09-22
12:34:38

Matte , Naturvetenskap, Grupparbeten och kafferast

Sitter och jobbar med grupparbetet nu. Typ. Sätter man mig vid en data kan man inte förvänta sig annat än att jag börjar flumma runt med allt annat. Har varit duktig och plöjt igenom några sidor imatteboken som jag knappt fattade något av, och försöker nu göra en powerpoint... Det går inget bra serru!
Sköldpaddsnäckan är extremt hemligt djur som ingen vågar lägga ut någon information om pga det överhängande hotet om en fruktanvärd hämnd. Tänk själva- Hur roligt hade det varit att bli attackerad av ett gäng ilskna, 3cm stora snäckor? Jag kommer varken våga bada eller sova med lampan släckt på ett jäkla tag nu.
Hjälp!


Dagens planer är annars att träffa Maria och kolla på film.
Ikväll är det dags för träning för Linda, är grymt imponerad över hur jag lyckades planera upp med bettbyten och förarbetet igår. Red med gramanen och det skarpare bettet för att rida igenom henne ordentligt efter helgen, och idag blir det ett tjockare , snällare bett som hon söker mer stöd på- Går i en mycket stadigare form. Satsade på att få henne riktigt mjuk och lös så jag knappt hade något i handen igår eftersom hon gärna hänger sig annars på det grövre bettet. Lyckades riktigt bra, håll tummarna för att min taktik fungerade så att träningen idag går strålande!

Börjar även bli dags att klippa henne, hoppas Linda har tid snart.


//M

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: