2009-09-07
23:03:53

Måndag

Jag och Maria kollade på en film , of course! Blev shutter denna gång ( rätta mig om jag har fel på namnet..) och den var riktigt bra. Jag  gillar inte genren skräck egentligen , men denna var lagom läskig för min smak !
Busade lite med hundarna med , Marias minivovvsing Chicko fick busa med vår toypudel och det gick undan..
Lite komiskt att våran hund är halvblind pga  ålder och inte såg när bebisen for förbi så fort han kunde...

Vi spelade Wii dessutom , det är ju kanonkul!
Var rätt så jämna faktiskt , Maria  var en oanad talang..
Tro mig , jag ligger risigt till fast jag spelat det sen jul.
Men men, får bli revansch imorgon.


Nästa anhalt-SÄNGEN!

//M

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: