2009-09-22
22:27:29

Kommentarer...

Jag hatar dom som kommer in och bara skriver en snabb kommentar om att man ska vara med och tävla i deras bloggar , eller att dom har frågestunder eller dyl. Hade jag brytt mig hade jag med största sannolikhet redan varit ett fan av deras bloggar. Som läget är nu så godkänner jag i princip alla kommentarer, ingen censurnisse inte. Men ändå . Dom bloggar jag gillar däremot , följer jag slaviskt och brukar vara rätt flitig på att kommentera. Och jag blir överlycklig för varje kommentar jag får själv. ( Förutom ovannämnd variant.)

Gör det nog dels för att jag vet hur glad jag själv blir, so why not? Självklart så är inte bloggen hela mitt liv , men det är ändå roligt att få en kommentar ibland. Men mina små håriga läsare har en tendens att skita högaktningsfullt i mig även om jag till och med ber extra snällt om kommentarer eller hjälp i inläggen, så detta inlägg får absolut ingen kommentera. Hoppas fan ni lyssnar denna gång. Så håller jag tummarna sålänge för att ni tänker trotsa mina önskemål. Dom flesta har ju gjort tvärtemot hitills varje gång jag bett om det !
Mohaha , good luck!

//M
Postat av: JENNY

haha. AMEN!

2009-09-22 | 23:11:38
URL: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: Sofia

så sant så :)



ja det är det verkligen. jag har fyra tidningar hemma som jag ska spara tills jag blir gammal och grå.

2009-09-23 | 23:08:55
URL: http://kumpumaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: