2009-09-27
17:57:04

Hoppelihopp

Japp, var ju uppe hos Maria och tränade.
Kan väl inte påstå att jag red särskilt bra, tyvärr. Kändes som att jag kom lite nära hela tiden i början...
Blir så mycket svårare när pyret inte "tänder till" och börjar bjuda framåt som hon brukar. Då börjar jag rida med lite övertempo bara för att kunna få något att plocka upp, men tar jag i henne självdör hon (alltså.. inte bokstavligt talat..) och bara stannar av i alla fall. Knepiga grejer det där, men men. Kändes som att jag red katastrofalt dåligt i vilket fall.

K tyckte att jag helt plötsligt blev några år yngre, när jag blev osäker? Inte så konstigt , när Pyret kändes annorlunda och jag kände mig kass.

Bättre  lycka nästa gång , fick i alla fall några riktigt fina språng , så jag red inte apdåligt hela tiden !
Och jävlar vad vi ska träna på att tagga till i veckan. Ska nämligen iväg och träna i mellerud i helgen. Mer info senare i veckan!

//M

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: