2009-09-03
12:50:51

Hopp

Hade träning igår , ligger och funderar på om det inte börjar bli dags att dra sig till stallet när Linda ringer och gapar om var jag är ?!
Jo , jag är hemma tack , var är du själv ?
Det visade sig att träningen började kl 18,oo , men det hade jag missat totalt . Trodde att det inte skulle vara något denna vecka eftersom Annika skulle iväg och hoppa hingstarna , men det visade sig att hon hann hem ..
Så det löste vi genom att jag fick vara med när hon hoppade sig tredje häst , efter den riktiga träningen ..
Men det gick bra , Tog några språng på 120, och ha då i åtanke att jag kanske tog ett par i våras med , annars har jag inte varit uppe på några höjder sen förra hösten. Tummen upp på det ?

Dagens planer är , att trots skallebank och sandpapper i halsen ska man träffa Maria och kolla på film , och sen antagligen sticka iväg och hoppa lokalt två enmetare så jag får mina kval för terrängen . Inte helt säker på om jag är i form för det ,men det lär vi ju märka.

Howdy!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: