2009-09-29
22:34:18

hej hopp gummi .. anka ?

Så , nu har man varit och tränat! Det gick kalasbra, Pyret gick som en klocka. Behövde bara vakna till lite, men efter uppvärmingen trampade hon på ordentligt. Synd bara att det var en till brud som fick hoppa in i min och Ts grupp, hon var en riktig nybörjare. Blir så dumt eftersom man får så mycket mindre uppmärksamhet då. Eller när jag jobbar på en volt , och dom fick rida lite själva några minuter medans Linda hjälper mig med något, så ställer hon sig helt plötsligt mitt framför bommen jag jobbr över. Toppen , verkligen lyyyysande sickan.

Som tur var så åkte hon hem direkt när hon var klar med sin häst, Medans jag och T passade på att putsa lite.

Behöver jag ens nämna att vi häll på att frysa fingrarna av oss?


//M
Postat av: JENNY

kolla på bikbok ;}

2009-09-29 | 22:34:41
URL: http://gucciime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: