2009-09-27
14:45:34

Good mornin!

Vi är lite upprörda här, förstår ni. Vi vaknade inte försen klockan ett (Läs: K vaknade och väckte mig) och det går inte för sig minsann. Då hade vi ändå passat på och sovit i tolv timmar. Frågar ni mig (klart ni gör, alla frågar mig om allt !) så har vi sovit på tok för lite. K däremot har nästan krupp och difteri tack vare denna sovmorgon. Ha i åtanke att han ska lägga sig vid nio ikväll (jo lycka till...) och gå upp runt femtiden imorgon. Allt för att få umgås liite liiiite extra med varandra. Mysig typ, den där K.

Om ni känner för att kika in imorgon utlovar jag högst hemliga, smaskiga bilder från ridturen igår. Mohahah!
Lugna puckar , inget värre än att ni får se K rida för första gången. Värt att dokumenteras och visas upp för allmänheten , enligt min mening.

Dagen i övrigt kommer spenderas i bilen. Och på hästryggen. Och i biltvätten. Yeap, Thats my sunday.
Hoppas ni får en bra dag, ni med !

M

Oh nej, jag hade inte sminkat mig ännu när denna bild togs.
Men i övrigt var det såhär jag såg ut i fredags =)


//M
Postat av: SÿsterYster

Bloggen blev ju jättefin!^^

2009-09-27 | 15:11:57
Postat av: Stalker (Jonna)

Fan va snygg du är :)

2009-09-27 | 23:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: