2009-09-04
11:58:29

God morgon!

Sovit gott ?
Det har inte jag .. drömt massor av konstiga saker ..
Har ont i halva kroppen känns det som , och kunde inte somna igår , så blev att stanna hemma idag med.

Maria kommer hit närsomhelst nu , så dags att hoppa i dusch!

// M
Postat av: sussi

Svara här..De bara följa nyheterna de kommer hela tiden nya restriktioner och information. Vissa ska man ta med en nypa salt men de som kommer från läkare och kunnigt folk.

Jag visste inte ens att de fanns de som var resistenta innan jag kolla på nyheterna på sjukhuset där de intervju en smittskyddsläkare.

Jag trodde alla influenser var nya och att har man haft ett år så är man inte resitent nästa gång de kommer. Men man lär sig nytt varje dag.

De bara synd de blåst upp så mycket tänker på alla nervösa pensionärer :(

I Luleå och Umeå har de vart helt slut på handsprit på apoteket (Har ju alltid hemma yrkeskada bra att ha när någon åker på magsjuka;) )

2009-09-04 | 13:41:07
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/
Postat av: sussi

usch ingen kul drömma konstigt. Har alltid mardrömmar när jag är smärtpåverkad..blää..Hoppas du blir bättre!

2009-09-04 | 13:42:13
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: