2009-09-03
19:40:03

Georgia rules

Hette filmen jag och Maria såg för en stund sen , riktigt bra faktiskt!
Just för att man inte kunde  ana slutet , men det hände ändå inte så många saker att man tappade bort sig.
Man satt på helspänn hela filmen och undra om hon hade ljugit eller inte?

Fick för mig att baka chokladmuffins innan hon kom med , gjorde några med after eight i och dom blev mumsiga som bara den.
Så mumsiga att det bara är fyra kvar nu !
Jag som varit helt övertygad om att jag inte kan baka ..

mumsmumsmums


Taadaaaa!

// over and out
Postat av: k

jag är chockad! positivt såklart. jag vill ha!

2009-09-03 | 20:44:19
Postat av: M

Mohaha , dom är slut! Planerad bakning imorgon , hoppas du hinner hit innan dom är uppmumsade ....

2009-09-03 | 21:06:47
Postat av: k

bäst det finns kvar! Drömde om dig inatt, du åt upp mitt godis.. morr

2009-09-04 | 06:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: