2009-09-25
12:11:47

Fy bubblan

Ont i huvud  och värk i kroppen, inte skoj alls. Hände en sak igårkväll med , som gör att jag känner mig ännu mer nere än innan.

- Jag känner inte igen vem du är , för du är definitivt inte samma person som du  varit. Jag vände ut och in på mig själv för att vara dig till lags , men det dög aldrig. Vi kollade av med dig att allt var okej innan vi startade något, du hade din chans men du sumpade det. Kom fan inte och gnäll och bete dig som ett jävla offer när det är vi som får lida av din idioti. Det märks alltför tydligt hur skadad du har blivit av dina missbruk, lemlästad och söndertrasad. Jag önskar bara du skulle inse det själv tillslut med. Och inse att du inte är huvudpersonen i ett 1800-talsdrama.



Dagen i övrigt ; rida , antar jag. Till stan ikväll. Fan , känner mig inte i form.


// M

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: