2009-09-19
11:31:27

Frukost på sängen !

God morgon! K gick upp runt åtta idag , och vid halv tio så tyckte han det var dags för mig att vakna med. Men han vet hur han ska väcka mig och finta bort mitt annars förskräckliga morgonhumör, sötnosen gav mig frukost på sängen. Ja , svårare än så är det inte att muta mig ! Mat är rätt högprioriterat ..

Händer annars idag då ? Jag hade trott att det gällde att kånka så mycket möbler som möjligt , den som vann fick bo i den nya lägenheten. Jisses vad lurad jag blev , idag står det tydligen på schemat att åka och titta på bil? Tänker inte säga något , betyder att jag får en stund för mig själv sålänge, och jag gillar´t! Den stunden kommer förmodligen gå åt till att hälla i mig kopiösa mängder kaffe och försöka göra något åt hårruffset. Glömde packa ner hårspray, som jag inte kan se normalt ut utan. Challenge accepted.

Hoppas ni får en toppendag , och glöm inte att jag blir kalasglad av kommentarer!

//M

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: