2009-09-28
13:25:52

Senaste modellen

Tadaam , efter en lång dag i skolan är man helt slutkörd , som vanligt. Eller inte. Madamen som brukar ha oss i svenska behagade inte dyka upp . Prisa gud för magsjuka och långvariga förkylningar!
Japp, så det blev till att sticka hem tidigt , sätta sig här och välta ner en havtom kaffekopp . Som vanligt alltså. Får skylla mig själv när jag inte tar med dom ner direkt.
Har suttit och lyssnat på när läraren tjatade om rymden halva dagen, snacka om sömnpiller. Speciellt när hon hade exakt samma lektion förra året, med exakt samma material och genomgångar. Får ta ett snack med dom snart och kolla av om det finns vissa saker jag kan hoppa över med tanke på att det är mycket saker som är exakt likadana som förra året. Och så dålig närvaro hade jag inte att jag behöver göra om allt.

Senare kommer Maria hit, Vi tänka uppgradera våra heliga muffins ett steg. Senaste modellen ska tydligen ha glasyr på , och det är klart att man inte kan ha omoderna muffins. Speciellt inte med tanke på hur fräcka vi är. Missar poängen lite om vi springer runt med förra årets muffinsmode då liksom.

Kim&Bamse

Fått tag i sladden igen .- Och som jag lovade dokumenterades K´s första ridtur. Håll till godo, kära vänner.



//M
Postat av: IA

Haha, vad glad han ser ut ;P



Fan, våran muffins uppgradering blev ju en flopp, mohaha.

2009-09-28 | 18:30:22
URL: http://missia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: